
Najważniejsze zasady współpracy
Ogólne Warunki Współpracy
Wszystkie zakupione towary objęte są 6 miesięczną gwarancją, liczoną od daty zakupu.
Reklamacja
Jeżeli w trakcie użytkowania zakupionego towaru pojawi się jakakolwiek wada, należy ten fakt zgłosić do przedstawiciela handlowego, obsługującego dany region. Przedstawiciel handlowy dokona wstępnej oceny a następnie poinformuje o szczegółach obowiązującej procedury reklamacyjnej.
e-Faktura
Chętnym umożliwiamy korzystanie z elektronicznego obiegu faktur sprzedaży, które skutecznie usprawnia i poprawia termin dostarczania faktur, ilość wystawianych duplikatów oraz spływ należności.
Przesyłki dostarczane są w godz. 8.00 – 17.00, zazwyczaj w następny dzień roboczy od dnia nadania.
- Korzystamy z usług wyspecjalizowanych i sprawdzonych dostawców, dzięki temu towar dostarczany jest terminowo i w stanie idealnym
- Zawsze należy sprawdzić, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie
- Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy naklejone na przesyłkę są zerwane, należy sprawdzić w obecności kuriera, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny
- W przypadku uszkodzenia lub niezgodności towaru z załączonym dokumentem, należy dokonać wpisu w obecności przewoźnika stan towaru, określając wszelkie uszkodzenia i jego kompletność
- W przypadku uszkodzenia lub ubytku, należy zapisać to w dokumencie przewozowym a także w obecności przewoźnika należy sporządzić protokół szkody oraz fotografie przedstawiające uszkodzenia (materiały te stanowią warunek uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy utraty podczas transportu).
Nasze marki


Nasi Partnerzy



Obsługa klienta
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Poniedziałek – piątek: 08:00-16:00
sprzedaz@wolfftrading.com.pl
tel. (+48) 22 509 81 61
tel. (+48) 22 509 81 62