Strefa Klienta

Wolff Trading - Strefa klienta
Najważniejsze zasady współpracy
Ogólne Warunki Współpracy

Wszystkie zakupione towary objęte są 6 miesięczną gwarancją, liczoną od daty zakupu.

Reklamacja

Jeżeli w trakcie użytkowania zakupionego towaru pojawi się jakakolwiek wada, należy ten fakt zgłosić do przedstawiciela handlowego, obsługującego dany region. Przedstawiciel handlowy dokona wstępnej oceny a następnie poinformuje o szczegółach obowiązującej procedury reklamacyjnej.

e-Faktura

Chętnym umożliwiamy korzystanie z elektronicznego obiegu faktur sprzedaży, które skutecznie usprawnia i poprawia termin dostarczania faktur, ilość wystawianych duplikatów oraz spływ należności.

Przesyłki dostarczane są w godz. 8.00 – 17.00, zazwyczaj w następny dzień roboczy od dnia nadania.

  • Korzystamy z usług wyspecjalizowanych i sprawdzonych dostawców, dzięki temu towar dostarczany jest terminowo i w stanie idealnym
  • Zawsze należy sprawdzić, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie
  • Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy naklejone na przesyłkę są zerwane, należy sprawdzić w obecności kuriera, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny
  • W przypadku uszkodzenia lub niezgodności towaru z załączonym dokumentem, należy dokonać wpisu w obecności przewoźnika stan towaru, określając wszelkie uszkodzenia i jego kompletność
  • W przypadku uszkodzenia lub ubytku, należy zapisać to w dokumencie przewozowym a także w obecności przewoźnika należy sporządzić protokół szkody oraz fotografie przedstawiające uszkodzenia (materiały te stanowią warunek uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy utraty podczas transportu).
Nasze marki
Wolff Trading - Termofolie Impress
Wolff Trading - UV Premium
Należymy do
Wolff Trading - należymy do BBC
Nasi Partnerzy
Wolff Trading - Cosmo Films
Wolff Trading - MacDermid

Obsługa klienta 
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Poniedziałek – piątek: 08:00-16:00

sprzedaz@wolfftrading.com.pl
tel. (+48) 22 509 81 61
tel. (+48) 22 509 81 62